نرم افزار فارسی مدیریت ارتباط با مشتری
![](https://www.dadepooya.ir/sites/default/files/styles/large/public/field/image/crm.jpg?itok=EQ60i8gx)
شرکت داده پویا ،و سیستم یکپارچه تحت وب مدیریت ارتباط با مشتری را تولید نموده که به مشتریان شما در وضعیت های مختلف بطور هوشمندانه پیامک ارسال می نماید و وضعیت هر مشتری را برای پرسنل و مدیران سازمان ها شرح میدهد.
مدیریت ارتباط با مشتری که به انگلیسی آنرا CRM یا بطور کاملتر Customer Relationship Management می شناسیم ، به تمامی فرآیند ها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکتها و سازمان ها برای شناسایی ، ترغیب ، حفظ و گسترش و نهایتا ارائه خدمات بهتر به مشتریان آن مجموعه به کار می رود. مدیریت ارتباط با مشتری همان اصول چگونگی ارتباط موفق یک سیستم با مشتریان و نگهداری مشتریان در مراحل مختلف برای آن سازمان می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتری ، یک سیستم اطلاعاتی یک پارچه است که برنامه ریزی ، زمانبندی ، کنترل و فعالیت های یک سازمان با مشتری خود را کنترل کرده و با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزار های مختلف همچون سایت ، تلفن ، پیامک ، موبایل و ... بطور یکپارچه کنترل می شود.
از جمله مزایای این سیستم میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- صرفه جویی در زمان
- سازماندهی فروش
- ارتباط منظم و دقیق
- ایجاد راه حل های جدید فروش
- برقراری نظم در فعالیت
- مدیریت خدمات جانبی
- برنامه ریزی امور فروش
- مدیریت کل فروش
- شناسایی نیازهای مشتریان