هزینه نماد اعتماد الکترونیکی و تمدید آن

هزینه مشاوره جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حالت های دریافت نماد جدید و تمدید نماد در این صفحه قابل مشاهده است.

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت بررسی و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد.

سایت های تجاری در كشور برای جلب اطمینان مردم در هنگام فروش اینترنتی و دریافت وجوه پرداخت های خود از طریق درگاه بانکی آنلاین ، ملزم به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی می باشند.

در زمان اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی احراز می شود. با اینکه مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی است ، باز هم دریافت نماد امری دشوار است و به اطلاعات کافی و همچنین تهیه بستر لازم نیاز دارد.

در این راستا شرکت داده پویا با هدف تسریع در دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین ایجاد بستر لازم برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ، با تجربه ای که در اختیار دارد ، پس از راهنمایی و مشاوره دقیق صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ، اقدام به دریافت اعتماد الکترونیکی برای آنها می نماید.

در صورت تمایل به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ، داده پویا به شما کمک میکند که ابتدا بستر لازم را فراهم نمایید ، پس از دریافت چک لیست الزامات نماد از مرکز توسعه تجارت  و  پرداخت هزینه نماد اعتماد الکترونیکی ، اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی یا تمدید نماد اعتماد الکترونیکی در کمترین زمان ممکن نمایید.

برای دریافت راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی یا آشنایی با هزینه دریافت نماد الکترونیک ( هزینه گرفتن ای نماد ) فرم زیر را پر کنید:

سفارش دریافت نماد اعتماد الکترونیک

top